1960
-
-
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ
Ξυλογραφία, 28 x 46 εκ., 1958
-
-
ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΑΥΛΗ
Ξυλογραφία, 24,5 x 40,5 εκ., 1958
-
-
ΚΟΡΩΝΗ
Ξυλογραφία, 35,5 x 52 εκ., 1958
-
-
ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΟΡΩΝΗΣ
Ξυλογραφία, 26,5 x 42 εκ., 1957
-
-
ΣΤΟ ΠΑΡΑΓΩΝΙ
Ξυλογραφία, 39 x 57 εκ., 1959
-
-
ΚΕΦΑΛΙ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ Ξυλογραφίας, 21,5 x 15,5 εκ., 1998
-
-
ΜΑΝΙΑΤΙΣΣΑ
Ξυλογραφία, 34,5 x 24 εκ., 1959
-
-
ΕΛΙΑ
Ξυλογραφία, 31 x 42 εκ., 1958
-
-
ΚΑΝΑΤΙ ΞΥΛΙΝΟ
Ξυλογραφία, 28 x 38,5 εκ., 1959
-
-
ΠΑΝΕΡΙ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ
Ξυλογραφία, 36 x 43 εκ., 1959
-
-
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ξυλογραφία, 55 x 29,5 εκ., 1960
-
-
ΥΔΡΑ
Ξυλογραφία, 46,5 x 30 εκ., 1959
-
-
ΥΔΡΑ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 46,5 x 30 εκ., 1959
-
-
ΥΔΡΑ – ΚΑΪΚΙΑ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 18 x 25,5 εκ., 1959
-
-
ΥΔΡΑ Ο ΜΩΛΟΣ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 25 x 40 εκ., 1960
-
-
ΥΔΡΑ
Χαλκογραφία, 33 x 48,5 εκ., 1960
-
-
ΔΕΜΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙΑ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 34 x 55 εκ., 1959
-
-
ΛΕΥΚΕΣ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΗ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 34 x 50 εκ., 1960
-
-
ΠΥΛΟΣ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 25,5 x 44 εκ., 1960
-
-
ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟ ΤΟΠΙΟ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 34 x 43 εκ., 1961
-
-
ΠΥΛΟΣ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 32 x 42,5 εκ., 1960
-
-
ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 24 x 32 εκ., 1959
-
-
ΚΑΘΙΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 50 x 32 εκ., 1960
-
-
ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 35 x 25,5 εκ., 1960
-
-
ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 26,5 x 56,5 εκ., 1961
-
-
ΕΛΙΑ
Έγχρωμη ξυλογραφία, 31 x 42 εκ., 1960
-
-
ΕΝΤΥΠΟ ΕΚΘΕΣΗΣ
Εξώφυλλο
ΕΚΘΕΣΗ ΞΥΛΟΓΡΑΦΙΑΣ “ΖΥΓΟΣ” 1960
«Ο Κατσουλίδης ξεκινώντας από μια βαθύτερη αίσθηση ευθύνης και με ειλικρίνεια ξεχασμένη από τους νέους στις ημέρες μας, παρουσιάζεται ανάμεσά μας και πορεύεται στο δύσκολο δρόμο του πραγματικού δημιουργού που δε θέλει ούτε το κοινό να εξαπατήσει ούτε τον εαυτό του. Το σχέδιό του περιεκτικό, η φόρμα του στέρεη, και καλοδουλεμένη, έχει μια εσωτερικότητα έντονης ανταπόκρισης με τον κόσμο που μας περιβάλλει μετουσιωμένο σε σχήματα και χρώματα, με καθαρή πλαστική αίσθηση…»
Α. Τάσσος, 1960
“Starting at a deeper sense of responsibility, and with an honesty forsaken by the youths in our days, Katsoulidis appears in our midst and walks the difficult path of the true creator who wishes to deceive neither himself, nor his audience. His design – inclusive, his form – solid and well-worked, hold an internality of vivid response to the world that surrounds us, trasmutated into figures and colours, with a clear sculptural sensation…”
A. Tassos, 1960