2010
ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ, ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ “ΑΘΗΝΑΪΣ”, ΑΘΗΝΑ 2010
ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΚΡΗ ΓΗ
«Ήταν οι τελευταίες ημέρες του Αυγούστου. Ο ουρανός είχε σκοτεινιάσει, ο Ταϋγετος απέναντί μας καιγόταν, ο αέρας μύριζε από τα καμένα δάση της Ολυμπίας… Όταν επέστρεψα στην Αθήνα, οι φωτιές μόλις είχαν ολοκληρώσει το καταστροφικό τους έργο». Ο ζωγράφος-χαράκτης Τάκης Κατσουλίδης επιστρέφει νοερά στην ιδρυτική πράξη της έκθεσης «Φωτεινές πεταλούδες στα καμένα». Στο νέο του πρότζεκτ, που παρουσιάζει στην «Αθηναΐδα», αποτυπώνει την αντίθεση ανάμεσα στα πολύχρωμα στοιχεία της φύσης (πεταλούδες) και την εξαφάνισή τους μέσα στην καταστροφή. Για το φωτισμό του έργου εφαρμόζει μάλιστα μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά και αποτελεί συνέχεια της ζωγραφικής με φως, που είχε πρωτοεμφανίσει το 1974 στην Αθήνα. “Αθηναΐδα”, Καστοριάς 34-36, τηλ. 210-3480000, έως τα τέλη Φεβρουαρίου.
Αποστόλης Βέκιος, 2010
«Ήταν οι τελευταίες ημέρες του Αυγούστου. Ο ουρανός είχε σκοτεινιάσει, ο Ταϋγετος απέναντί μας καιγόταν, ο αέρας μύριζε από τα καμένα δάση της Ολυμπίας… Όταν επέστρεψα στην Αθήνα, οι φωτιές μόλις είχαν ολοκληρώσει το καταστροφικό τους έργο». Ο ζωγράφος-χαράκτης Τάκης Κατσουλίδης επιστρέφει νοερά στην ιδρυτική πράξη της έκθεσης «Φωτεινές πεταλούδες στα καμένα». Στο νέο του πρότζεκτ, που παρουσιάζει στην «Αθηναΐδα», αποτυπώνει την αντίθεση ανάμεσα στα πολύχρωμα στοιχεία της φύσης (πεταλούδες) και την εξαφάνισή τους μέσα στην καταστροφή. Για το φωτισμό του έργου εφαρμόζει μάλιστα μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά και αποτελεί συνέχεια της ζωγραφικής με φως, που είχε πρωτοεμφανίσει το 1974 στην Αθήνα. “Αθηναΐδα”, Καστοριάς 34-36, τηλ. 210-3480000, έως τα τέλη Φεβρουαρίου.
Αποστόλης Βέκιος, 2010
BUTTERFLIES FROM DEAD EARTH
“It was in the last days of August. The sky had darkened, and Taigetos mountain was ablaze opposite us; the air was reeking with the burnt forests of Olympia… When I returned to Athens, the fires had just completed their catastrophic work”. The painter-engraver Takis Katsoulidis mentally revisits the founding act of the exhibition “Bright butterflies on scorched”. In the new project that he presents in “Athenais”, he impresses the contrast between the colourful natural elements (butterflies) and their loss amidst the catastrophe. In fact, to light up his work, he implements a technique that is used for the first time and is the continuation of painting with light that he first presented in 1974, in Athens. “Athenais”, Kastorias 34-36, tel. 210-3480000, until the end of February.
Apostolis Vekios, 2010
“It was in the last days of August. The sky had darkened, and Taigetos mountain was ablaze opposite us; the air was reeking with the burnt forests of Olympia… When I returned to Athens, the fires had just completed their catastrophic work”. The painter-engraver Takis Katsoulidis mentally revisits the founding act of the exhibition “Bright butterflies on scorched”. In the new project that he presents in “Athenais”, he impresses the contrast between the colourful natural elements (butterflies) and their loss amidst the catastrophe. In fact, to light up his work, he implements a technique that is used for the first time and is the continuation of painting with light that he first presented in 1974, in Athens. “Athenais”, Kastorias 34-36, tel. 210-3480000, until the end of February.
Apostolis Vekios, 2010